kampania marketingowa Cash Management w Banku BGŻ

Dzisiaj w Banku BGŻ rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż produktów z zakresu Cash Management skierowanych do klientów instytucjonalnych, w szczególności z sektora MSP. Kampania potrwa do 30 czerwca 2010 r., a jej celem jest, z jednej strony aktywizacja sprzedaży produktów bankowości transakcyjnej (Cash Management), z drugiej zaś – zaakcentowanie wysokiej jakości i kompleksowości obsługi w Banku BGŻ.

Kampania marketingowa wykorzystuje motyw Pana Tadeusza ? Profesjonalnego Doradcy – pasjonata liczb, liczenia i rozwiązywania problemów matematycznych już od pierwszych chwil swojego życia. Mimo wielu pomysłów na życie, Pan Tadeusz wybiera drogę doradcy w Banku BGŻ i pomaga firmom lepiej i efektywniej zarządzać finansami, perfekcyjnie wykorzystując swoje zdolności.

– Kampania ?Pan Tadeusz? jest dużym przedsięwzięciem marketingowym, obejmującym szeroki pakiet działań sprzedażowo-marketingowo-produktowych ? powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. To pierwszy etap kampanii, promujący Cash Management. W późniejszym czasie będziemy kontynuować kampanię w innych obszarach produktowych ? dodała Małgorzata Wagner.

? Dzięki kampanii chcemy pokazać, że Bank BGŻ ma kompleksowe i innowacyjne produkty dla klientów instytucjonalnych, a naszym niewątpliwym atutem jest profesjonalny doradca klienta ? powiedziała Dorota Tomaszewska, dyrektor zarządzający ds. produktów. Hasło przewodnie kampanii brzmi: ?Kompleksowe rozwiązania dla wymagających klientów? i właśnie na tym przekazie chcemy budować wizerunek Banku w tej grupie klientów? dodała Dorota Tomaszewska.

Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na Internecie i prasie. Zakłada także bezpośrednie działania lokalne (spotkania biznesowe, konferencje). Przekaz będzie wsparty filmem wizerunkowym o Panu Tadeuszu ? profesjonalnym doradcy klienta instytucjonalnego w Banku BGŻ. Film jest dostępny na www.kimjestpantadeusz.pl

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.

——————————————————————————————————————————————————————–

Cash Management (Bankowość Transakcyjna) w Banku BGŻ to zestaw komplementarnych produktów i usług dla klientów instytucjonalnych, który:
– optymalizuje zarządzanie środkami finansowymi i płynnością
– zapewnia lepszą kontrolę i monitoring płatności
– ogranicza koszty poprzez automatyzację procesów.

Do zakresu usług bankowości transakcyjnej w Banku BGŻ należą:
? obsługa podstawowej działalności bieżącej (rachunki bieżące, pomocnicze, w PLN i walutach, rozwiązania Pakietowe dla sektora MSP oraz Agro)
? zarządzanie płatnościami i rozliczeniami (płatności krajowe, w tym płatności z tytułu składek do ZUS i płatności podatkowe do US, płatności zagraniczne, zlecenia stałe, karty debetowe oraz karty z odroczonym terminem płatności)
? obsługa gotówkowa (wpłaty i wypłaty otwarte oraz zamknięte, konwojowanie, rozmiana gotówki)
? zarządzanie płynnością (lokaty terminowe i progresywne w PLN i walutach, automatyczna lokata over-night, rachunek lokacyjny Biznes Eskalacja, konsolidacja środków)
? bankowość elektroniczna (eBGŻ Firma oraz Home Banking, TeleBGŻ, wyciągi elektroniczne)
? zarządzanie należnościami (Identyfikacja Płatnika IDEN)

Profesjonalni doradcy w Banku BGŻ tak dobierają rozwiązania z obszaru bankowości transakcyjnej, by zapewnić klientowi najbardziej efektywne zarządzanie Firmą i jej środkami.

Authors

Related posts

Top