Wiadomości branżowe

Radość Życia dla każdego

Karta Radość Życia znalazła się w portfelach już 4 tys. Klientów w ciągu zaledwie 9 tygodni od wprowadzenia jej na rynek. Dostępny jest już drugi katalog Programu Radość Życia.

Radość Życia to wspólne przedsięwzięcie mBanku oraz wydawnictwa Gruner Jahr. Karta cieszy się uznaniem nie tylko wśród kobiet, ale także panów – 20% właścicieli karty to mężczyźni.

Posiadacz karty ma dostęp do Programu Radość Życia, który zapewnia stałe rabaty w ponad 2200 markowych sklepach oraz punktach usługowych z różnorodnych branż. Dodatkowo w ramach programu przygotowywane są cyklicznie sezonowe oferty.

Dostępna jest już druga edycja katalogu Programu Radość Życia, który można znaleźć m.in. w styczniowych wydaniach Claudii i Naj, ze specjalnymi świąteczno-noworocznymi promocjami.

Zimowe zniżki przygotował Aryton na wybrane modele kurtek (20%), OCHNIK – 7% rabatu na cały asortyment, QUIOSQUE proponuje wieczorowe kimono tańsze o 10%. Atrakcyjne karnawałowe fryzury zapewnia HAIR COIF, oferując 15% zniżki na wszystkie usługi fryzjerskie. Zimowe zabawki w CHICCO zakupimy 10% taniej, a firma ubranka.pl przygotowała specjalną niespodziankę.

Wyróżnikiem karty Radość Życia jest dostępność, wygoda oraz minimum formalności. Kartę można otrzymać wypełniając wniosek dostępny na stronie Programu (www.radosczycia.com.pl), wysyłając kupon-wniosek zamieszczony w katalogu Programu oraz w tytułach wydawnictwa G+J (Claudia, Naj, Gala, Glamour, Moje Mieszkanie), bądź odwiedzając osobiście jeden z mKiosków lub Centrów Finansowych mBanku. Karta dostarczana  jest do Klienta przesyłką kurierską.

Klienci niespełniający warunków przyznania karty kredytowej mogą otrzymać kartę debetową Radość Życia o takiej samej funkcjonalności rabatowej. W przyszłości mBank będzie proponował tym Klientom limit kredytowy, pod warunkiem prawidłowego korzystania z konta przez 6 miesięcy.

mBank, jako lider innowacyjności, cieszy się dużym zaufaniem Klientów – w ciągu 6 lat działalności, wydał już ponad 850 tys. kart debetowych oraz kredytowych. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts