Wiadomości branżowe

BS w Łącku laureatem konkursu Bank Dostępny

16 grudnia 2006 r. wręczono nagrody w II edycji konkursu “Bank Dostępny”, zorganizowanego przez Narodowy Bank Polski i Stowarzyszenie “Otwarte Drzwi”. Zwycięzcą konkursu w kategorii Mały Bank został Bank Spółdzielczy w Łącku. Wyróżnienie za zorganizowaną obsługę klientów niewidomych otrzymał Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem. W konkursie udział wzięło osiem Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz Bank BPS, które zgłosiły łącznie 20 placówek.

Celem konkursu było wyłonienie i nagrodzenie banków, które są najbardziej przyjazne dla osób niepełnosprawnych i starszych. Laureatami konkursu w poszczególnych kategoriach zostali:
? Mały Bank (do 10 oddziałów) – Punkt Obsługi Klientów przy ul. Tarnowskiej 169, nowosądeckiego oddziału Banku Spółdzielczego w Łącku;

? Duży Bank (co najmniej 10 oddziałów) – I Oddział PKO Banku Polskiego SA w Lwówku Śląskim;

? Oferta Elektroniczna Banku – Bank Zachodni WBK SA;

? Nagrodę Klientów uzyskał Inteligo PKO Banku Polskiego SA.

Ponadto, za zorganizowaną obsługę klientów niewidomych wyróżniono Oddział w Wysokiem Mazowieckiem Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem, a za umożliwienie obsługi osób niewidomych mBank BRE Banku SA.

W konkursie wzięło udział 29 banków, które zgłosiły łącznie 76 oddziałów lub filii. Organizatorzy zanotowali wzrost zainteresowania środowiska bankowego udziałem w konkursie (w poprzednie edycji uczestniczyło w nim 14 banków, które zgłosiły 43 oddziały lub filie). Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali dyplomy z rąk Anny Machalicy-Pułtorak, Prezesa Stowarzyszenia ?Otwarte Drzwi? oraz Leszka Balcerowicza, Prezesa NBP.

Do konkursu mogły przystąpić wszystkie banki komercyjne i spółdzielcze działające w Polsce. Nagrody zostały przyznane przez Kapitułę, złożoną głównie z przedstawicieli organizacji osób niepełnosprawnych. Na wyróżnienie mogły liczyć placówki, które posiadają odpowiednie dostosowania techniczne i architektoniczne oraz dbają o wysoki poziom obsługi klientów niepełnosprawnych i starszych, uwzględniający zróżnicowane potrzeby tych osób.

Źródło Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts