mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramiÄ™ BRE Banku SA, uruchomiÅ‚ nowy projekt promocyjny pod nazwÄ… mRabatki.
mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na wszystkie swoje produkty.
mRabatki mają na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku wartość dodaną, szczególnie w przedświątecznym okresie.
Z analiz płatności kartami mBanku oraz izzyBanku wynika, że Klienci chętnie dokonują zakupów w salonach RESERVED i właśnie dlatego mBank zrealizował pomysł aby nagradzać te zakupy 10% rabatem.
http://www.mRabatki.mBank.com.pl
mBank powstaÅ‚ dwa lata temu. DziÅ› zajmuje znaczÄ…ce miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowoÅ›ci elektronicznej – bÄ™dÄ…c postrzeganym jako bank internetowy. Wizerunek mBanku pokrywa siÄ™ z rzeczywistoÅ›ciÄ…, chociaż mBank wykorzystuje wszystkie dostÄ™pne kanaÅ‚y dystrybucji i komunikacji z Klientami z wyjÄ…tkiem wÅ‚asnych oddziałów. Model biznesowy ulega ciÄ…gÅ‚ym zmianom, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w Å›wiecie finansów wymyÅ›lono, a tylko takie produkty i usÅ‚ugi, które sÄ… Klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakoÅ›ci na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszÅ‚oÅ›ci. Internet nie jest strategiÄ… dziaÅ‚ania mBanku, lecz narzÄ™dziem.