Wiadomości branżowe

mRabatki – taÅ„sze zakupy z mBankiem!

mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA, uruchomił nowy projekt promocyjny pod nazwą mRabatki. mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na wszystkie swoje produkty.mRabatki mają na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku wartość dodaną, szczególnie w przedświątecznym okresie.Z analiz płatności kartami mBanku oraz izzyBanku wynika, że Klienci chętnie dokonują zakupów w salonach RESERVED i właśnie dlatego mBank zrealizował pomysł aby nagradzać te zakupy 10% rabatem.http://www.mRabatki.mBank.com.plmBank powstał dwa lata temu. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej - będąc postrzeganym jako

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramiÄ™ BRE Banku SA, uruchomiÅ‚ nowy projekt promocyjny pod nazwÄ… mRabatki.

mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na wszystkie swoje produkty.

mRabatki majÄ… na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku wartość dodanÄ…, szczególnie w przedÅ›wiÄ…tecznym okresie.

Z analiz płatności kartami mBanku oraz izzyBanku wynika, że Klienci chętnie dokonują zakupów w salonach RESERVED i właśnie dlatego mBank zrealizował pomysł aby nagradzać te zakupy 10% rabatem.

http://www.mRabatki.mBank.com.pl

mBank powstaÅ‚ dwa lata temu. DziÅ› zajmuje znaczÄ…ce miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowoÅ›ci elektronicznej – bÄ™dÄ…c postrzeganym jako bank internetowy. Wizerunek mBanku pokrywa siÄ™ z rzeczywistoÅ›ciÄ…, chociaż mBank wykorzystuje wszystkie dostÄ™pne kanaÅ‚y dystrybucji i komunikacji z Klientami z wyjÄ…tkiem wÅ‚asnych oddziałów. Model biznesowy ulega ciÄ…gÅ‚ym zmianom, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w Å›wiecie finansów wymyÅ›lono, a tylko takie produkty i usÅ‚ugi, które sÄ… Klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakoÅ›ci na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszÅ‚oÅ›ci. Internet nie jest strategiÄ… dziaÅ‚ania mBanku, lecz narzÄ™dziem.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  PosÅ‚uchaj muzyki i podaruj uÅ›miech

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy