Konto

Jak instytucje finansowe mogą wykorzystać kryzys w działaniach komunikacyjnych? Kolejna ?Rewolucja w Finansach?

Tematem kolejnego spotkania z cyklu ?Rewolucja w Finansach? będzie komunikacja instytucji finansowych w czasie kryzysu. Spotkanie rozpocznie się 27 maja o godzinie 10.00 w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Na dźwięk słowa kryzys, większości z nas na myśl przychodzi pasmo problemów, które staną się przeszkodą w działaniu naszej firmy i realizacji staranie przygotowywanych planów. Czy komunikacja w czasie kryzysu rzeczywiście jest problemem? Czy zmienia on zachowanie klientów? Jaką rolę w okresie zawirowań odgrywa HR? Na te oraz inne pytania odpowiedzą eksperci podczas trzeciego już z cyklu spotkań ?Rewolucja w finansach?.

internetpr_logoKolejna edycja ?Rewolucji w finansach? zostanie poświęcona odpowiedzi, w jaki sposób firmy z branży finansowej mogą wykorzystywać narzędzia komunikacji, aby zwiększyć przewagę nad konkurencją w czasie kryzysu i po wyjściu z niego. Chcemy przekonać prelegentów do tego, że kryzys to nie tylko pasmo niekończących się problemów, ale również szansa na szybkie i skuteczne działania, które pozwolą nam zdystansować konkurencję ? mówi Paweł Tomczuk, wiceprezes Ciszewski Financial Communications.

W trakcie spotkania odbędą się również dwa panele dyskusyjne ?Czy czasy kryzysu to dobry moment na wprowadzenie nowej marki lub rebranding?? oraz ?Czy instytucje finansowe zdały egzamin z kryzysu, czyli jak kryzys finansowy zmienia się w kryzys wizerunkowy?.

W czasie poprzedniego spotkania, którego tematem była edukacja finansowa, dyskutowaliśmy o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu. 27 maja na kryzys spojrzymy z punktu widzenia przedsiębiorców, dla których z pewnością jest to okres dynamicznych zmian, ale nie koniecznie złych. Pól, na których można pokonać konkurencję dzięki komunikacji jest co najmniej kilka ? wprowadzenie nowej marki, rebranding, działania HR, czy komunikacja w Internecie. Wszystkie te tematy zostaną poruszone w czasie spotkania ? dodaje Michał Macierzyński, wiceprezes Fundacji internetPR.

W spotkaniu udział wezmą m.in.:

Michał Macierzyński ? wiceprezes, Fundacja InternetPR
Paweł Tomczuk ? wiceprezes, Ciszewski Financial Communications
dr hab. Dominika Maison – prezes firmy badawczej, Dom Badawczy Maison
Justyna Szafraniec ? Dyrektor Departamentu Komunikacji i Analiz, Finamo S.A.
Dominika Kraśko-Białek ? Aviva CU
Jerzy Ciszewski ? prezes, Ciszewski Public Relations
Zofia Żelichowska ? partner, Morgan Brown Group
Leszek Olszański ? szef serwisów biznesowych, Gazeta.pl
Nina Hałabuz ? Gazeta Wyborcza
Artur Adamowicz ? partner, Talking Hades PR

Organizatorami spotkania są Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbędzie się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z Ciszewski Financial Communications. Program spotkania, formularz zgłoszeniowy oraz szczegóły dotyczące uczestników są dostępne na stronie www.rewolucjawfinansach.pl. Patronami medialnymi cyklu są: prnews.pl, newsline.pl, newspoint.pl, netPR oraz prfinansowy.pl.

Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level ( ul. Chmielna 9a), które rozpocznie się o godz. 19.00. Gościem specjalnym będzie Krzysztof Kaczmar, Dyrektor Fundacji Kronenberga.

Więcej informacji:

Magdalena Rówińska
PR Manager, Agora
e-mail: [email protected]
tel. 0 510 022 254

Michał Macierzyński
Analityk, Bankier.pl
e-mail: [email protected]

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #dla   #najwa   #nie   #oraz   #pocz   #pod   #poland   #ugi