firma

Grupa Fit.pl w ofercie Ad.Net

Dzięki podpisanej umowie, na witrynach z Grupy Fit.pl rozpoczęła się emisja kampanii reklamowych z sieci reklamowej Ad.net, zarówno reklam display jak i reklamy kontekstowej Xclaim.

Dzięki podpisanej umowie, na witrynach z Grupy Fit.pl rozpoczęła się emisja kampanii reklamowych z sieci reklamowej Ad.net, zarówno reklam display jak i reklamy kontekstowej Xclaim.

Grupa Fit.pl to sieć serwisów tematycznych związanych ze zdrowym stylem życia, sportem i lifestylem. W skład grupy wchodzą Fit.pl, Superpani.pl, Twardziel.pl, Noga.pl Skoki.pl i Superwczasy.pl. Liderem grupy jest Fit.pl – portal który od 2001 roku gromadzi wokół siebie ludzi pasjonujących się zdrowym trybem życia. Serwis współpracuje między innymi z cenionymi ekspertami, branżowymi czasopismami, środowiskami naukowymi, właścicielami klubów fitness. Dzięki temu dostarcza wysokiej jakości treści swoim użytkownikom.

„Współpracując z Fit.pl możemy przygotować atrakcyjniejsze oferty reklamowe dla klientów, którzy chcą dotrzeć do osób zainteresowanych zdrowym trybem życia, wellness i dietami. Fit.pl doskonale uzupełnia nasze portfolio szczególnie ofertę reklamową na Vitalia.pl i Trener.pl.” – powiedział Radosław Leżański, Marketing & Product Manager w sieci Ad.net.

A to już wiesz?  Sytuacja na Wschodzie w źle wpływa na sektor duty free. Przez Ukrainę traci Baltona

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy