Banki Ubezpieczenia

BRE Ubezpieczenia wprowadza nowości do oferty ubezpieczeń mieszkań

BRE Ubezpieczenia wprowadza nowości do oferty ubezpieczeń mieszkań
BRE Ubezpieczenia wprowadza nowości do oferty ubezpieczeń mieszkań w mBanku i MultiBanku. Nowe produkty Mieszkanie 24h oraz Moje Mieszkanie zapewnią ochronę ubezpieczeniową wyposażenia i elementów

BRE Ubezpieczenia wprowadza nowości do oferty ubezpieczeń mieszkań w mBanku i MultiBanku. Nowe produkty Mieszkanie 24h oraz Moje Mieszkanie zapewnią ochronę ubezpieczeniową wyposażenia i elementów stałych mieszkań przed najczęściej występującymi zdarzeniami.

Zakres ubezpieczenia stworzonego przez BRE Ubezpieczenia obejmuje ruchomości (czyli elementy wyposażenia lokalu oraz przedmioty służące do prowadzenia gospodarstwa domowego), elementy stałe (czyli zamontowane na stałe lub wbudowane na stałe elementy lokalu mieszkalnego, tj. okna, drzwi, instalacje, zabudowy) oraz OC związane z posiadaniem i użytkowaniem mieszkania. Należy podkreślić, iż ubezpieczeniem objęte są także pomieszczenia gospodarcze takie jak piwnica lub garaż, gdzie najczęściej trzymamy wózki czy narty.

O tym ubezpieczeniu powinny pamiętać osoby, które są nie tylko właścicielami ale przede wszystkim użytkownikami mieszkania w tym np. mieszkań spółdzielczych, TBS czy wynajmowanych. Produkt BRE Ubezpieczenia koncentruje się na elementach wyposażenia i stałych, gdyż według statystyk ponad 90% zdarzeń dotyczy właśnie tych elementów.

?Zakup ubezpieczenia mieszkania przez internet, telefon czy w placówce banku jest bardzo prosty a wybór oferty sprowadza się do określenia wartości mieszkania i wyposażenia, które chcemy objąć ubezpieczeniem.? ? wyjaśnia Paweł Zylm ? Prezes BRE Ubezpieczenia. ?Z badań wiemy, iż klienci nie są jednak pewni jakie kwoty podać. Dlatego zaproponowaliśmy 3 pakiety różnicowane wartością wyposażenia deklarowaną przez Klienta.? ? dodaje Paweł Zylm.

Dodatkowym elementem ubezpieczeń mieszkań w mBanku i MultiBanku jest możliwość dokupienia produktu Home Assistance. Gwarantujemy tym samym sobie interwencje specjalisty, organizację pomocy domowej i dostęp serwisu informacyjnego.

A to już wiesz?  Milion Klientów po III kwartale 2011

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy