ENERGA ObsÅ‚uga i Sprzedaż speÅ‚nia oczekiwania klientów i zmienia lokalizacjÄ™ koszaliÅ„skiego Biura ObsÅ‚ugi Klienta Grupy ENERGA. Od 1 grudnia 2010 r. nowa placówka mieÅ›cić siÄ™ bÄ™dzie przy ul. Dworcowej 17.
Nowe biuro obsÅ‚ugi ulokowane jest w pobliżu centrum miasta, w sÄ…siedztwie dworca PKP i PKS, poÅ‚ożone jest także blisko sieci komunikacji miejskiej. Dodatkowo w pobliżu placówki znajduje siÄ™ bezpÅ‚atny parking.
W trosce o komfort obsługi i wygodę nowe biuro mieści się na parterze budynku. Na powierzchni ok. 110 mkw usytuowanych zostało 5 stanowisk do obsługi. Klienci będą mieli także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu umieszczonego na sali obsługi umożliwiającego szybkie połączenie z telefonicznymi konsultantami w tzw. Call Center.
Do dyspozycji klientów umieszczono w biurze także kiosk multimedialny pozwalajÄ…cy na kontakt z elektronicznym Biurem ObsÅ‚ugi Klienta.
Godziny pracy biura pozostajÄ… bez zmian:
- poniedziaÅ‚ek, Å›roda, czwartek, piÄ…tek – 7.00-14.30
- wtorek 7.00-17.00.
Jak dotÄ…d pÅ‚atnoÅ›ci za energiÄ™ elektrycznÄ… można dokonywać w sieci VIA Moje Rachunki. Lista punktów dostÄ™pna jest na stronie www.billbird.pl. W pobliżu nowego biura znajduje siÄ™ aż 8 punktów należących do sieci VIA.