(aktualizacja, godz. 17.53)
Zgodnie z wczeÅ›niejszymi informacjami, z powodów technicznych część zewnÄ™trznych przelewów przychodzÄ…cych, zaksiÄ™gowanych na rachunkach Klientów mBanku w trakcie pierwszej sesji (w dniu 29.11.2010 r.), mogÅ‚a zawierać niepoprawne dane (np. dotyczÄ…ce nadawcy lub tytuÅ‚u operacji).
Zapewniamy, że kwoty przelewów, o których mowa, byÅ‚y prawidÅ‚owe, a ksiÄ™gowania dotyczyÅ‚y wyłącznie osób, które spodziewaÅ‚y siÄ™ zasilenia rachunku.
Przelewy zewnętrzne, przychodzące w ramach kolejnej sesji, zostały zrealizowane prawidłowo.
ZostaÅ‚ już przywrócony dostÄ™p do podglÄ…du historii operacji na rachunku. NiedostÄ™pne pozostajÄ… szczegóÅ‚y przelewów przychodzÄ…cych z dnia 29.11 br.
Przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że zostaną one ostatecznie rozwiązane tak szybko, jak będzie to możliwe. Nie ma konieczności składania reklamacji i informowania o każdym niepoprawnym przypadku banku.
(aktualizacja, 30.11.2010 r.)
Informujemy, że trudnoÅ›ci zwiÄ…zane z częściÄ… zrealizowanych w dniu 29.11.2010 r. przelewów przychodzÄ…cych, ustÄ…piÅ‚y.
Klienci mBanku majÄ… peÅ‚ny dostÄ™p do serwisu transakcyjnego, w tym do historii i szczegóÅ‚ów wszystkich operacji.