Motor Trade Company z Wartą i Compensą

Motor Trade Company SA (MTC), gliwicki podmiot z branży motoryzacyjnej i budowlanej, który zadebiutował we wrześniu na NewConnect, podpisał umowy o współpracy z Wartą SA oraz Towarzystwem Ubezpieczeń Compensa Group, na mocy których warsztat spółki znalazł się w Sieci Naprawczej tych ubezpieczycieli. MTC wdraża także system komputerowy AUTOSTACJA3 oraz rozpoczyna kooperację z niemieckim potentatem sprzedaży części zamiennych on-line: partslink24.

Motor Trade Company SA podpisała z Compensą i Wartą umowy w zakresie likwidacji szkód w pojazdach. Dla MTC oznacza to wejście do sieci naprawczej kolejnych dużych firm ubezpieczeniowych, a co za tym idzie zwiększenie ilości klientów na usługi warsztatowe i wzrost przychodów. Szczególnie umowa z Wartą, drugim pod względem wielkości ubezpieczycielem w Polsce, ma dla Zarządu Motor Trade duże znaczenie.

- Współpraca z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi w Polsce, to weryfikacja standardów i jakości MTC, do sieci należą bowiem tylko warsztaty spełniające wysokie wymagania techniczne i jakościowe. To także dodatkowa promocja naszej firmy, poprzez kanały informacyjne ubezpieczycieli, zachęcające do naprawiania samochodów w warsztatach należących do sieci naprawczej - podkreśla Adam Magaczewski, Prezes Zarządu Motor Trade Company SA.

Z umowami tymi związane jest także zapowiadane przez spółkę uruchomienie serwisu naprawczego w trybie 24-godzinnym, planowane na I kwartał 2012 roku.  MTC dba także o podnoszenie standardów na innych polach. W spółce trwa obecnie wdrażanie systemu Autostacja3. Ten system zarządzania procesem sprzedaży i serwisu pojazdów DMS (Dealer Management System) skierowany jest głównie do takich jak MTC SA przedsiębiorstw dealerskich, importerów i producentów samochodowych.

 - Jestem pewien, że ta inwestycja się opłaci. Ten nowoczesny i w pełni zintegrowany z naszymi bazami system obejmuje różnorodne produkty, począwszy od zarzadzania sprzedażą aut osobowych segmentów niższych i średnich, aż po te wyższej klasy czy pojazdy użytkowe, cechujące się bardzo dużą wariantowością konfiguracji oraz złożonym finansowaniem - mówi Adam Magaczewski. Warto także dodać, że Autostacja3 to system podnoszący standard obsługi wymagany np. w Volkswagenie, Audi, Skodzie i Seacie.  Liczymy, że wpłynie to na zwiększenie liczby zamówień od właścicieli samochodów tych marek - dodaje.

Kontynuując podnoszenie jakości i zakresu serwisu klienckiego MTC SA zdecydowała się także na podjęcie współpracy z oferującą oryginalne części zamienne platformą partslink24. Dzięki temu oferowane przez spółkę części zamawianie będą szybko i bez problemów, co znacznie skróci czas wykonania naprawy. Partslink24 jest wiodącym, niezależnym portalem zamówieniowym delegowanym dla niezależnych warsztatów, dealerów itd. W jego bazie znajduje się dziś ponad 4,5 miliona oryginalnych części zamiennych do pojazdów z datą produkcji od 1947 r. Na rynku niemieckim ponad 60% zarejestrowanych pojazdów ma zamontowane części nabyte poprzez partslink24.

Wprowadzane obecnie w spółce innowacje mogą mieć wpływ na jej roczne wyniki. Prognozowany zysk netto to  0,8 mln zł, a przychody 12,7 mln zł. Perspektywy te są realne - po trzech kwartałach  zysk netto narastająco (0,38 mln zł) przewyższa ten z analogicznego okresu roku 2010 roku o ponad 268 % (0,1 mln zł). Z kolei obroty narastająco na dzień 30 września 2011 r. ukształtowały się na poziomie 3,6 mln zł, za trzeci kwartał natomiast wynoszą 1,36 mln zł, co stanowi wzrost dynamiki względem pierwszych dwóch kwartałów 2011 r. o 22,1%.

Źródło informacji - Newseria

Authors

Related posts

Top