Wiadomości branżowe

Lidl + Klienci = 1,6 mln na ratunek

Sieć Lidl przekazała na 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy aż 1,6 mln zł! Zebrana kwota to wspólne dzieło Klientów, Pracowników i Zarządu sieci, który do zebranej w ponad 500 sklepach kwoty dołożył 500 000 zł. Po raz piąty cały Lidl pokazał, że warto grać razem.

Przez wszystkie te lata, kiedy z ogromną radością uczestniczymy w kolejnych edycjach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy obserwujemy, że Klienci naszych sklepów niezwykle hojnie wspierają Orkiestrę napełniając puszki znajdujące się przy kasach ? przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska i dodaje ? Widząc, jaki sukces przynosi nasz udział w akcji, można by powiedzieć, że razem z naszymi Klientami jesteśmy jednym wielkim Wolontariuszem, który w tym roku zebrał 1,6 mln zł.

Zbiórka na rzecz WOŚP rozpoczęła się we wtorek 7 stycznia, czyli prawie tydzień przed Wielkim Finałem.Klienci mogli przy okazji codziennych zakupów wrzucać symboliczną kwotę. Podkreślali, że zbiórka w sklepie to świetny pomysł.

Lidl skutecznie zachęca do wspierania WOŚP i napełniania skarbon. W sumie firma zebrała i przekazała na cele WOŚP już 7,2 mln zł.

W tym roku, pod hasłem “Na ratunek” wspólnie zbierano na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów. Dzięki hojności Klientów, Pracowników i zarządu firmy Lidl kwota zebrana na rzecz WOŚP jest zawsze imponująca ? tak było i tym razem!

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce 500.

 

Źródło Lidl. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts