Konto

Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię, oferując depozyty aż do 6% rocznie. Do lokowania środków w KB zachęcają monety.

Celem prowadzonej kampanii jest wzrost bazy depozytowej oraz utrzymanie dotychczas zdeponowanych środków. Bank oferuje klientom jedno z najwyższych obecnie oprocentowań na rynku:
970050_cash_flow
* 6 % na Koncie Oszczędnościowym ?Lokata Swobodna? dla kwot do 14 999,99 zł z odsetkami wypłacanymi każdego dnia. Gdy saldo rachunku nie przekracza tej kwoty, efektywne oprocentowanie rachunku wynosi 7,4%. Lokata kierowana jest do stałych klientów, posiadaczy rachunku Ekstrakonto
* 6% na 20 miesięcznej lokacie Constans
* do 5,6% na 6 miesięcznych lokatach Constans
* 5,6% (oprocentowanie jak na lokacie) na polisie Warta Gwarancja Lokata Ubezpieczeniowa

W Kredyt Banku dostępna jest również szeroka oferta funduszy inwestycyjnych, w szczególności produktów z ochroną kapitału, w których specjalizuje się Grupa KBC. Fundusze tego typu stanowią doskonałą propozycję dla inwestorów oczekujących ochrony zainwestowanych środków oraz atrakcyjnego zysku.

Reklamy zachęcające do lokowania środków w Kredyt Banku pojawią się w telewizji i Internecie.
Na wszystkich nośnikach reklamowych wykorzystywany jest motyw monet podążających do budynku Kredyt Banku. Monety biegną, skaczą, obracają się wokół swojej osi, tocząc się w jednym kierunku aby w finale ułożyć się w 6% na budynku. Motywem przewodnim jest hasło: Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku na lokatach.

W kampanii zostały zaplanowane następujące działania:

* TV – spot 15 sek. wykorzystujący animacje 3D. Kampania telewizyjna w stacjach: TVP1&2, TVN, TVN24, TV4, TVN7, stacje tematyczne m.in. Discovery, Polsat Sport. Emisja spotów potrwa do 22 października.
* Internet ? medium uzupełniające
Kampania internetowa rozpoczęła się 4 października na portalu Onet.pl i w wyszukiwarce google.pl.
* Materiały BTL w oddziałach
o naklejki na oknach placówek
o ulotka o Koncie Oszczędnościowym ?Lokata Swobodna?

Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacja została przygotowana przez agencję G7, realizacja spotu -Dynamo.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #ciowe   #inne   #nbp   #OFE   #pln   #raport   #regulowanym   #stwa   #warto