Wiadomości branżowe

Imponujący udział depozytów mBanku

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA osiągnął 25% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w polskim sektorze bankowym od początku br.Od początku stycznia do końca lipca br. przyrost depozytów w mBanku na rachunkach osób fizycznych wyniósł 525,4 mln zł, co stanowi ponad 25% przyrostu depozytów gospodarstw domowych w całym sektorze bankowym w Polsce*. Oznacza to, iż od początku br., co czwarta „nowa” złotówka deponowana przez osoby fizyczne w bankach w Polsce została powierzona mBankowi.Obecnie Klienci mBanku zgromadzili blisko 1,6 mld zł depozytów.„Od początku istnienia mBanku notowaliśmy wyraźny wzrost depozytów, jednakże nie przewidywaliśmy, że może on - po niespełna dwóch latach działalności - osiągnąć pułap 25% przyrostu wszystkich depozytów przysłowiowych Kowalskich. Zachowanie naszych Klientów – powierzających nam swoje oszczędności, potwierdza zasadność przedsięwzięcia, jakim jest mBank. Rynek zweryfikował potrzebę „banku innego niż wszystkie”.

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramiÄ™ BRE Banku SA osiÄ…gnÄ…Å‚ 25% udziaÅ‚ w przyroÅ›cie depozytów gospodarstw domowych w polskim sektorze bankowym od poczÄ…tku br.

Od poczÄ…tku stycznia do koÅ„ca lipca br. przyrost depozytów w mBanku na rachunkach osób fizycznych wyniósÅ‚ 525,4 mln zÅ‚, co stanowi ponad 25% przyrostu depozytów gospodarstw domowych w caÅ‚ym sektorze bankowym w Polsce*. Oznacza to, iż od poczÄ…tku br., co czwarta „nowa” zÅ‚otówka deponowana przez osoby fizyczne w bankach w Polsce zostaÅ‚a powierzona mBankowi.

Obecnie Klienci mBanku zgromadzili blisko 1,6 mld zł depozytów.

„Od poczÄ…tku istnienia mBanku notowaliÅ›my wyraźny wzrost depozytów, jednakże nie przewidywaliÅ›my, że może on – po niespeÅ‚na dwóch latach dziaÅ‚alnoÅ›ci – osiÄ…gnąć puÅ‚ap 25% przyrostu wszystkich depozytów przysÅ‚owiowych Kowalskich. Zachowanie naszych Klientów – powierzajÄ…cych nam swoje oszczÄ™dnoÅ›ci, potwierdza zasadność przedsiÄ™wziÄ™cia, jakim jest mBank. Rynek zweryfikowaÅ‚ potrzebÄ™ „banku innego niż wszystkie”. Nowatorstwo i atrakcyjność oferty, jakÄ… kierujemy do Klientów, przynosi wymierne korzyÅ›ci obu stronom. Klienci otrzymujÄ… oprocentowanie niespotykane gdzie indziej, my otrzymujemy zaufanie i depozyty. WierzÄ™, że dziÄ™ki takim danym popularność i zaufanie do modelu biznesowego mBanku wzroÅ›nie o kolejne punkty procentowe.” – zaznacza SÅ‚awomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, odpowiedzialny za bankowość detalicznÄ…, twórca  mBanku  

* dane pochodzÄ… z miesiÄ™cznych raportów „Podaż pieniÄ…dza M3 i czynniki jego kreacji” NBP

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  MaÅ‚a liczba punktów Å‚adowania spowalnia rozwój elektromobilnoÅ›ci. Powodem dÅ‚ugi czas oczekiwania na przyłącza prÄ…dowe

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy