Konto Wiadomości branżowe

Power Price chce rozwijać branżowe grupy zakupowe

Power Price S.A., notowana na NewConnect spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami podtrzymuje prognozy finansowe na kolejne lata i chce na początku 2013 roku osiągnąć pełną rentowność operacyjną.

Spółka Power Price w marcu br. zakończyła emisję akcji, z której pozyskała 1 mln zł na dalszy rozwój platformy. – „Rozwój platformy przebiega zgodnie z planem, a w niektórych parametrach np. pod względem liczby umów z dostawcami udało nam się przekroczyć pierwotne założenia” – mówi Piotr Skawiński, Prezes Power Price S.A. i pomysłodawca platformy. –„Dzięki sukcesowi emisji udało nam się zabezpieczyć środki konieczne do dalszego rozwoju platformy aż do momentu osiągnięcia rentowności operacyjnej” – dodaje Skawiński.

Platforma Power Price w ostatnim czasie, bardzo intensywnie rozbudowuje ofertę produktową i poszerza asortyment towarów dostępnych za pośrednictwem platformy. Na platformie dostępnych jest już ponad 30 tys. towarów jak artykuły biurowe ( papier ksero, tonery, segregatory itp.), materiały opakowaniowe ( jak folia stretch ) oraz środki czystości, kosmetyki, produkty dla sektora HoReCa i wiele innych.

Spółka chce rozwijać również formułę zakupów grupowych, na której w znacznej części oparte jest funkcjonowanie platformy. Nowym rozwiązaniem, nad którym intensywnie pracuje Power Price jest stworzenie zamkniętych grup zakupowych dla klientów, którzy poszukują takiego rozwiązania dla wybranych branż. – „Prowadzimy wstępne rozmowy z przedstawicielami kilku branż, którzy poszukują możliwości tańszych zakupów niezbędnych do prowadzenia swojego biznesu, np. w sektorze budowlanym, czy motoryzacyjnym” – mówi Piotr Skawiński z Power Price S.A. – „Co istotne – są to rozwiązania, gdzie możemy wykorzystać nasz model funkcjonowania oparty o stałe rabaty negocjowane z dostawcami, zaś z partnerem który zgłosił się do nas z pomysłem na daną grupę możemy podzielić się wpływami osiąganymi z opłat technologicznych jakie generują umowy z dostawcami” – dodaje Skawiński. Pomimo wykorzystywania rozwiązań zakupów grupowych w swoim modelu biznesowym działalność PowerPrice nie jest bezpośrednią konkurencją dla firm takich jak Groupon, a wręcz przeciwnie. – „W typowych serwisach grupowych znajdziemy najczęściej oferty tanich pobytów w hotelach, bardzo niskich cen posiłków w restauracjach, czy okazyjne promocje w salonach kosmetycznych, zaś Power Price tanio zaopatrzy wspomniane hotele, restauracje, czy salony kosmetyczne we wszelkie artykuły niezbędne w ich bieżącym funkcjonowaniu” – tłumaczy Piotr Skawiński, Prezes Power Price.

Spółka Power Price w ub. r. wprowadziła finalną wersję platformy transakcyjnej. Filozofia Power Price zakłada, że wszelkie oszczędności i rabaty wynegocjowane z dostawcami służą klientowi końcowemu – platforma zaś pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną od producentów.

Similar Posts