Polskie produkty zaleją chiński rynek?

Chiny otwierają drzwi dla przedsiębiorców z zagranicy. Istnieje spora szansa, że na chiński rynek trafi wiele towarów pochodzących z Polski. A to wszystko dzięki  Międzynarodowym Targom dla Chińskich Importerów CIE 2012, które odbędą się w Kunshan (aglomeracja Szanghaju), gospodarczym centrum Chin. Targi odbywające się od 29 do 31 Marca 2012 są idealną okazją na zaprezentowanie się polskich firm i skutecznej promocji polskich towarów i usług na tamtejszym rynku.

Zgodnie z pięcioletnim planem rozwoju Chin na lata 2011-2015, przyjętym przez władze w Pekinie 14 marca 2011, Chiny chcą sprostać wewnętrznym wymaganiom ekonomicznej restrukturyzacji.  W tym celu zwiększają nakłady finansowe na import produktów i technologii z całego świata. Wśród produktów głównych towarów poszukiwanych przez Chińskich importerów są: maszyny i urządzenia dla przemysłu, transportu i innych sektorów, technologie informatyczne, telekomunikacja i elektronika użytkowa, ochrona środowiska, nowe materiały i zaawansowane technologie oraz produkty konsumpcyjne, takie jak: kosmetyki, odzież, biżuteria, alkohole i inne.

Międzynarodowe Targi  dla Chińskich Importerów CIE 2012 to pierwsze ogólnokrajowe targi dla importerów w Chinach, w wyniku czego cieszą się ogromnym zainteresowaniem ze strony chińskich kupców. Na nowoczesnej 50 tys. m2 hali, firmy z całego świata będą prezentować swoje produkty.

Wystawcami mogą być wyłącznie przedsiębiorstwa zagraniczne, natomiast wśród zwiedzających znajdą się przede wszystkim przedstawiciele firm gospodarzy, zainteresowanych zakupami inwestycyjnymi, dystrybucją produktów lub wspólnymi przedsięwzięciami na terenie Chin.
W celu ułatwienia nawiązania kontaktów podczas targów, organizatorzy zapewniają odpowiednie dopasowanie chińskich importerów do zapotrzebowań wystawcy z zagranicy (pre-matchmaking).

Targom towarzyszyć będzie szereg imprez, konferencji i spotkań mających na celu promowanie swojej oferty oraz wymianę doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami. To  świetna okazja na:

-zaprezentowanie produktów i usług na najszybciej rosnącym rynku na świecie i drugim pod względem wartości  importu,

- pozyskanie nowych kontaktów handlowych z firmami lokalnymi nastawionymi na import,

- zdobycie nowej praktycznej wiedzy o prowadzeniu biznesu w Chinach

- pre-matchmaking,

- promocję w licznych mediach targowych i wiele innych.

Patronami China International Import Expo - CIE 2012 są: Chińska Izba Gospodarcza (ICC), Chińska Izba Handlu Międzynarodowego, Samorząd prowincji Jiangsu

Organizatorem CIE 2012 jest: Sekretariat Chińskiej Izby Handlu Międzynarodowego


Firma Acuarius Consulting została wybrana autoryzowanym Agentem targów w Polsce,  aby zapewnić krajowym firmom sprawną i wygodną obsługę udziału w tym unikalnym przedsięwzięciu.

Źródło informacji - Newseria

Related posts

Top