Wiadomości branżowe

Pakiet Trwałych Korzyści – odpowiedź Banku Pekao na potrzeby przedsiębiorstw wynikające z ostatniego Raportu o Sytuacji Mikro i Małych Firm

Bank Pekao we współpracy z Partnerami: home.pl, Google, Microsoft, BIG InfoMonitor, Allianz Direct udostępnił mikro i małym firmom pakiet, który umożliwi skorzystanie z biznesowo przydatnych rozwiązań oferowanych przez partnerów bezpłatnie lub z korzystnymi zniżkami. Pakiet Trwałych Korzyści wesprze klientów w niektórych aspektach prowadzenia działalności gospodarczej.

Pakiet Trwałych Korzyści to oferty specjalne oraz rabaty na produkty i usługi renomowanych firm (home.pl, Google, Microsoft, BIG InfoMonitor, Allianz Direct), które mogą pomóc w prowadzeniu działalności gospodarczej. Pekao jako pierwszy bank w Polsce rozpoczął współpracę z liderami w swoich branżach, aby zaoferować przedsiębiorcom w pełni użytecznie pozafinansowe usługi dodatkowe. Program Pakiet Trwałych Korzyści jest odpowiedzią Banku na potrzeby klientów wynikające z raportuna temat sytuacji mikro i małych firm, a także cyklicznych Badań Satysfakcji Klientów.

Wyniki ostatniego raportu na temat e-gospodarki w firmach wskazały, że zaledwie 48 % mikro i małych firm w Polsce wykorzystuje Internet do jakichkolwiek działań reklamowych czy marketingowych, a stronę internetową posiada tylko 56% przedsiębiorców. Natomiast oprogramowanie do zarządzania używane jest tylko przez 57% firm. Kolejną dużą bolączką przedsiębiorców są problemy z terminowymi płatnościami ich kontrahentów, co rodzi potrzebę zastosowania narzędzi do zarządzania  ryzykiem zaległych płatności.

Wiemy dobrze, że dla naszych klientów ich biznes jest ich światem. Dokładany starań by zrozumieć ich potrzeby i dostarczyć im najlepszych rozwiązań. Chcemy być postrzegani przez naszych klientów jako prawdziwy partner, który dba nie tylko o finansowe potrzeby przedsiębiorców. Dzięki Pakietowi Trwałych Korzyści, umożliwiamy firmom dostęp do wysokiej jakości usług pozafinansowych ? mówi Emanuele Cacciatore, Dyrektor Zarządzający  w  Banku Pekao S.A.

Z przeprowadzonych badań wynika również, że w zakresie relacji z bankiem/partnerami  zewnętrznymi, najbardziej cenione są rozwiązania przynoszące firmie wymierne oszczędności. Najlepiej jeśli bank oferuje w pakiecie z rachunkiem usługi dodatkowe, szczególnie gdyby były to rozwiązania darmowe, lub pozwalające obniżyć koszty prowadzenia działalności gospodarczej.

Razem z partnerami projektu Pekao przygotował następujące oferty:

Firma home.pl ? lider usług internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej tylko klientom Banku  Pekao oferuje nawet do 6 domen internetowych, hosting serwisów www ? rejestracja na 6 miesięcy za 1 zł, wysokie zniżki na oprogramowanie do prowadzenia kompletnego sklepu internetowego. Dodatkowo wszystko to oferuje w pakiecie z usługą fakturowania on-line w serwisie faktury24.pl bezpłatnie przez 12 miesięcy. Przy przedłużeniu hostingu i sklepu internetowego firma oferuje darmowy certyfikat homeSSL.

– Posiadanie firmowej domeny internetowej jest obecnie tak naturalne jak posiadanie numeru NIP, czy konta w banku. Dzięki ?Pakietowi Trwałych Korzyści?, klienci Pekao mają dostęp nie tylko do usług finansowych, ale także do narzędzi internetowych w tym, domen, sklepu internetowego i programu do fakturowania. Młody przedsiębiorca już na starcie wyposażony jest w pakiet niezbędnych rozwiązań do rozpoczęcia działalności w świecie offline i online  ? mówi Marcin Kuśmierz, Prezes Zarządu home.pl.  

Dla klientów Banku Pekao SA którzy nie korzystali jeszcze z reklamy AdWords, firma Google oferuje dodatkowe 250 zł na pierwszą reklamę w Google AdWords, bezpłatne dedykowane wsparcie nawet do 3 miesięcy w rozpoczęciu działań reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, dedykowane szkolenia online.

– Coraz więcej firm w Polsce docenia możliwości rozwoju swojego biznesu poprzez internet. Reklama w wyszukiwarce Google za pomocą Google AdWords pozwala skutecznie i efektywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować wizerunek firmy, co z kolei przekłada się na wymierne efekty finansowe. Dzięki bezpłatnym szkoleniom oraz wsparciu naszych ekspertów chcemy pomagać klientom Banku Pekao  w pełni wykorzystywać potencjał reklamy w internecie ? powiedział Adam Górniak, Dyrektor Marketingu Biznesowego w Google Polska.

Również Microsoft dla klientów biznesowych Banku oferuje korzystne rabaty na produkty: zniżki na zakup Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm, zniżki na zakup Microsoft Office 365 Small Business Premium oraz dedykowane szkolenia online w zakresie Microsoft Office 365.

Usługi w chmurze pozwalają na większą mobilność pracowników i ułatwiają dostęp do wszelkich danych w bezpieczny i bezproblemowy sposób, z każdego miejsca i urządzenia. Umożliwiają zupełnie nowe podejście do informatyki, bez wysokich nakładów inwestycyjnych, szybsze i bardziej elastyczne. Wreszcie, chmura tworzy możliwości zupełnie nowego stylu pracy, właśnie pracy zdalnej. Te aspekty wydają się być wysoko oceniane przez firmy MŚP, w szczególności te, które już miały możliwość przekonać się w praktyce o korzyściach płynących z zastosowania usług w chmurze ? mówi Wojciech Życzyński, dyrektor odpowiedzialny za sektor SMB w polskim oddziale Microsoft.

Specjalnie dla klientów Banku Pekao BIG InfoMonitor przygotował wyjątkowo atrakcyjną ofertę na swoje produkty i usługi: zniżki na korzystanie z Rejestru Dłużników BIG, możliwość pobrania do dwóch raportów z bazy BIG InfoMonitor w cenie 1 zł netto oraz preferencyjne warunki uzyskania Certyfikatu Firmy Wiarygodnej Finansowo w wersji Mikro.

Program partnerski BIG InfoMonitor i KIR ma na celu praktyczną pomoc przedsiębiorstwom w uniknięciu współpracy z nierzetelnymi kontrahentami i klientami oraz zwrócić uwagę na kwestię wiarygodności finansowej polskich firm ? mówi Mariusz Hildebrand, Prezes Zarządu BIG InfoMonitor S.A. ? Raporty z BIG InfoMonitor oraz Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo pomagają budować i wzmacniać zaufanie w środowisku biznesowym. Bank, który do swojej oferty dołączy produkty z programu, oprócz zwiększenia lojalności swoich klientów może przyczynić się również do poprawy ich kondycji i płynności finansowej ? dodaje.

 ? Jako instytucja odpowiadająca za rozliczenia międzybankowe i oferująca liczne narzędzia do płatności czy obsługi e-faktur dla przedsiębiorstw, jesteśmy naturalnym sojusznikiem zarówno dla sektora finansowego, jak i dla przedsiębiorców. Dlatego wspólnie z BIG InfoMonitor zainicjowaliśmy działania, które mogą pomóc firmom w prowadzeniu rzetelnego i odpowiedzialnego biznesu, a także wzbogacają ofertę produktową banków ? dodaje D. Marcjasz, Wiceprezes Zarządu  KIR S.A.

Dla klientów biznesowych Banku Pekao Allianz Direct oferuje 12% zniżki na nowe ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, Start Casco, 12% zniżki na ubezpieczenia podróżne, 12% zniżki na nowe ubezpieczenia mieszkaniowe oraz 10% zniżki na wznowienia ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, Start Casco) oraz ubezpieczeń mieszkaniowych.

– Wchodząc 15 lat temu na rynek, przyjęliśmy strategię rozwoju poprzez budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami. Konsekwentne trzymanie się tej ścieżki sprawiło, że dziś Allianz Polska oferuje swoje usługi wielokanałowo, nie tylko za pośrednictwem własnych agentów, ale także partnerów biznesowych: m.in. brokerów, dealerów samochodowych oraz banków i pośredników finansowych. Nasze długoletnie partnerstwo z Bankiem Pekao jest jednym z najlepszych tego przykładów. Dlatego cieszymy się, że możemy umacniać naszą współpracę, oferując klientom banku produkty ubezpieczeniowe Allianz na korzystnych warunkach ? Marcin Kruszewski, Dyrektor Bancassurance w Allianz Polska

Pakiet Trwałych Korzyści to kolejne innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez Bank Pekao w tym roku w celu pozyskania nowych i zwiększenia lojalności dotychczasowych klientów biznesowych,  dzięki dostarczeniu im przydatnych biznesowo rozwiązań na atrakcyjnych warunkach cenowych.

– Za pośrednictwem Pakietu Trwałych Korzyści chcemy podnieść poziom usług świadczonych przez Bank. W ramach naszych działań  przewidujemy  możliwość  sukcesywnego uzupełnienia  programu o nowe elementy. Wierzymy, że dzięki tej inicjatywie pozyskamy nowych klientów, zwiększymy lojalność dotychczasowych, a także umocnimy świadomość ? wizerunku Pekao, jako banku nowoczesnego, innowacyjnego oraz dbającego o rozwój biznesu swoich klientów –  mówi Dariusz Chrastina, Dyrektor Operacyjny w  Banku Pekao S.A.

 


 

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości aktywów jest drugim co do wielkości bankiem w Polsce, natomiast biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec  3 kwartału 2013 r. na poziomie 19,2%).

Bank Pekao SA dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1000 placówek w całym kraju) oraz oferuje swoim klientom dostęp do sieci ponad 5000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 000 w 22 krajach Europy. W grupie kapitałowej Pekao znajdują się również największe w Polsce Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, fundusz emerytalny, dwa wiodące na polskim rynku domy maklerskie, oraz spółki zajmujące się leasingiem i faktoringiem.

Bank Pekao SA jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. W 2012 roku aplikacja do bankowości mobilnej Banku Pekao wygrała w konkursie Mobile Trend Awards, Bank Pekao został także uhonorowany po raz czwarty z rzędu tytułem Top Employers Poland 2013. Na polu bankowości korporacyjnej Pekao w 2012 roku otrzymało tytuły Najlepszego Dostawcy Usług Walutowych i Najlepszego Banku Finansowania Handlu, przyznawane przez magazyn Global Finance. Bank Pekao jest czterokrotnym zdobywcą tytułu Najlepszego Banku w Polsce przyznawanego przez magazyn ?Euromoney?. Trzykrotnie był uznany za najlepszy bank w Polsce przez magazyny ?The Banker? i ?Global Finance?. Bankowość korporacyjna została uhonorowana także m.in. nagrodą ?Złotego Bankiera? za pierwsze w Europie wprowadzenie do oferty usługi identyfikacji klienta za pomocą odcisku palca.

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która działa w 22 europejskich krajach poprzez sieć 9600 placówek oraz zatrudnia ok. 160 tys. osób.

Źródło Bank Pekao SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy