Wiadomości branżowe

MultiBank – Bank Przyjazny Newsweeka

MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uzyskał tytuł Bank Przyjazny Newsweeka. Tytułem tym zostały nagrodzone banki, które troszczą się o swoich Klientów oraz wyznaczają nowe standardy obsługi. MultiBank został doceniony m.in. za wysoki standard oddziałów, maksymalnie proste formularze i procedury. Obsługa w MultiBanku została oceniona jako wyjątkowo sprawna i komfortowa. Na uznanie zasłużyły także multilinia, za rekordowo krótki czas operacji oraz serwis internetowy, za jakość i bezpieczeństwo. Ranking banków najbardziej przyjaznych klientom powstał w oparciu o badania audytorów ARC Rynek i Opinia, którzy występowali w roli klientów. Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu - www.multibank.pl, multilinii, MultiCzata, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych, które oferują nowoczesne

MultiBank – detaliczna część BRE Banku SA – uzyskaÅ‚ tytuÅ‚ Bank Przyjazny Newsweeka. TytuÅ‚em tym zostaÅ‚y nagrodzone banki, które troszczÄ… siÄ™ o swoich Klientów oraz wyznaczajÄ… nowe standardy obsÅ‚ugi. MultiBank zostaÅ‚ doceniony m.in. za wysoki standard oddziałów, maksymalnie proste formularze i procedury. ObsÅ‚uga w MultiBanku zostaÅ‚a oceniona jako wyjÄ…tkowo sprawna i komfortowa. Na uznanie zasÅ‚użyÅ‚y także multilinia, za rekordowo krótki czas operacji oraz serwis internetowy, za jakość i bezpieczeÅ„stwo.

Ranking banków najbardziej przyjaznych klientom powstał w oparciu o badania audytorów ARC Rynek i Opinia, którzy występowali w roli klientów.

Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanaÅ‚owym dostÄ™pie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu – www.multibank.pl, multilinii, MultiCzata, usÅ‚ugi SMS i WAP. KorzystajÄ…c z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku wiÄ™kszoÅ›ci operacji bankowych mogÄ… wykonać bez koniecznoÅ›ci odwiedzania oddziaÅ‚u.

Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych, które oferują nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:

  • MultiÅšwiat mÅ‚odzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
  • MultiÅšwiat jestem, dla studentów, którzy ceniÄ… swobodÄ™, aktywny rozwój oraz wyksztaÅ‚cenie,
  • MultiÅšwiat ja, dla ludzi mÅ‚odych, dynamicznych, dla których ważny jest dostÄ™p do rachunku w każdym miejscu i czasie,
  • MultiÅšwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarzÄ…dzania finansami gospodarstwa domowego,
  • Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
  • MultiÅšwiat Business Class, przeznaczonego dla maÅ‚ych i dynamicznych firm,
  • MultiÅšwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
  • MultiÅšwiat Business Expert, dla firm zajmujÄ…cych siÄ™ różnymi obszarami doradztwa.

Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

A to już wiesz?  Kredyt gotówkowy z wakacyjnÄ… ratÄ… w Banku Pocztowym

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy