Wiadomości branżowe

mBank najbliższy Klientom

mBank został uznany za „Bank Najbliższy Klientowi” w rankingu  opublikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”. Nagrodę przyznano po analizie oferty, procesów obsługi oraz opinii Klientów. Wysokie noty oraz zwycięstwo w rankingu bank uzyskał zarówno dzięki pozytywnej ocenie kanałów dostępu i jakości obsługi, dokonanej przez ekspertów firmy doradztwa finansowego Expander, jak też pozytywnym opiniom Klientów badanych przez Centrum Badań Marketingowych Indicator.W anonimowym badaniu opinii Klientów, przeprowadzanym przez CBM Indicator, mBank uzyskał wysoką ocenę 4,34, co jest wynikiem znacznie powyżej średniej w całej branży, która wynosi 3,95. W badanej grupie znajdowali się Klienci banku, poproszeni o ocenę dotychczasowej współpracy z bankiem. Drugim filarem przeprowadzonego rankingu była – przeprowadzana przez ekspertów firmy Expander - ocena kluczowych z punktu widzenia Klientów elementów obsługi. Ewaluacji poddano mi.in. działalność infolinii bankowych, strony internetowej czy serwisu transakcyjnego, który po raz kolejny został uznany za najlepszy w kraju. Oba wskaźniki

mBank został uznany za „Bank Najbliższy Klientowi” w rankingu  opublikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”. Nagrodę przyznano po analizie oferty, procesów obsługi oraz opinii Klientów.

Wysokie noty oraz zwycięstwo w rankingu bank uzyskał zarówno dzięki pozytywnej ocenie kanałów dostępu i jakości obsługi, dokonanej przez ekspertów firmy doradztwa finansowego Expander, jak też pozytywnym opiniom Klientów badanych przez Centrum Badań Marketingowych Indicator.

W anonimowym badaniu opinii Klientów, przeprowadzanym przez CBM Indicator, mBank uzyskał wysoką ocenę 4,34, co jest wynikiem znacznie powyżej średniej w całej branży, która wynosi 3,95. W badanej grupie znajdowali się Klienci banku, poproszeni o ocenę dotychczasowej współpracy z bankiem.

Drugim filarem przeprowadzonego rankingu była – przeprowadzana przez ekspertów firmy Expander – ocena kluczowych z punktu widzenia Klientów elementów obsługi. Ewaluacji poddano mi.in. działalność infolinii bankowych, strony internetowej czy serwisu transakcyjnego, który po raz kolejny został uznany za najlepszy w kraju.

Oba wskaźniki złożyły się na ustalenie końcowej pozycji w rankingu, w którym sukces odniósł mBank, uzyskując pierwszą lokatę.

Tegoroczny tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” ma dla nas wyjątkowe znaczenie, ponieważ właśnie w 2010 roku obchodzimy dziesięciolecie istnienia pierwszego w Polsce banku internetowego. W ciągu tych dziesięciu lat grono naszych Klientów urosło do 2,5 miliona i to właśnie oni przedstawili nam pozytywną rekomendację, wysoko nas oceniając – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. Zwycięstwo w rankingu jest istotne, ponieważ potwierdza, że z powodzeniem realizujemy misję ułatwiania Klientom korzystania z usług bankowych – dodaje Kucharski.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W grudniu 2010 r. otrzymał tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator. Z kolei w ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) zdobył przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

A to już wiesz?  Wypłata euro prosto z bankomatu Euronet

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy