Wiadomości branżowe

Każdy, nawet Święty Mikołaj może polegać na PZU

Każdy, nawet Święty Mikołaj może polegać na PZU
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” - Pomysł kampanii zbudowany jest na jednej z głównych przewag konkurencyjnych PZU – dostępności. W spocie zaprezentowana jest ona oczywiście z przymrużeniem oka. PZU jest wszędzie. Oddziały, internet, telefon, agenci – to najważniejsze kanały kontaktu dla klienta. W okresie świąt najtrafniejszym zobrazowaniem wszechobecności PZU jest pokazanie, że docieramy nawet na koło podbiegunowe i mamy dla Świętego Mikołaja renifery zastępcze. Święta to magiczny czas i taki też jest nasz nowy film. Chcemy życząc spokojnych Świąt przypomnieć, że cokolwiek się wydarzy klienci mogą na nas polegać – mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.Kampania potrwa od 6 grudnia 2012 roku do 13 stycznia 2013 roku. Spoty telewizyjne ukażą się w  TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, TVN Niche, AtMedia, DCAP, Polsat Niche, TVP Niche. Działania w internecie wystartują 6 grudnia materiałami video – spot TV. Od 12 grudnia pojawią się: LP

Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: ?Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.?

 – Pomysł kampanii zbudowany jest na jednej z głównych przewag konkurencyjnych PZU ? dostępności. W spocie zaprezentowana jest ona oczywiście z przymrużeniem oka. PZU jest wszędzie. Oddziały, internet, telefon, agenci ? to najważniejsze kanały kontaktu dla klienta. W okresie świąt najtrafniejszym zobrazowaniem wszechobecności PZU jest pokazanie, że docieramy nawet na koło podbiegunowe i mamy dla Świętego Mikołaja renifery zastępcze. Święta to magiczny czas i taki też jest nasz nowy film. Chcemy życząc spokojnych Świąt przypomnieć, że cokolwiek się wydarzy klienci mogą na nas polegać ? mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.

Kampania potrwa od 6 grudnia 2012 roku do 13 stycznia 2013 roku. Spoty telewizyjne ukażą się w  TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, TVN Niche, AtMedia, DCAP, Polsat Niche, TVP Niche. Działania w internecie wystartują 6 grudnia materiałami video ? spot TV. Od 12 grudnia pojawią się: LP swieta.pzu.pl i banery. Komunikacja w sieci potrwa do końca miesiąca. PZU z kampanią będzie obecny m.in. w: onet.pl, YouTube, gazeta.pl i TVN Player. Ponadto spoty będą prezentowane w kinach: Multikino, Cinema City, Silver Screen i Helios. Na witrynach wybranych oddziałów PZU zamieszczone zostaną wyklejki ?Jesteśmy przygotowani na Święta i na całą zimę?.

Za kreację kampanii odpowiada PZL. Domem produkcyjnym jest Opus, reżyserem Antek Nykowski. Media zakupił Starlink oraz ACR (internet). Za kreację w sieci odpowiada K2 Internet.


Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Mocne wejście w 2012: Revenue Trends

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy