Wiadomości branżowe

eurobank uruchamia bankowość mobilną

Teaser

eurobank z sukcesem zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android. Nowa aplikacja ? eurobank mobile, prócz użytecznej funkcjonalności, posiada również niestandardowe rozwiązania. 

Intuicyjna nawigacja – szybkie działanie

Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejszych operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa – wystarczy dostęp do Internetu. Aplikację wyróżnia prosta i czysta grafika oraz użyteczna i intuicyjna nawigacja. Naszym założeniem była prostota i minimalizm interfejsu. Z konta w telefonie korzysta się w różnych sytuacjach, często w pośpiechu, w podróży, w środkach komunikacji miejskiej, dlatego niezbędna jest wygoda i użyteczność. Chcieliśmy, aby klient szybko i intuicyjnie poruszał się po aplikacji ? mówi Wojciech Mikołajczyk, Product Manager Euro Bank S.A.

eurobank zawsze pod ręką

Aplikacja udostępnia szeroki zakres funkcjonalności. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także łatwo wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa ? do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej/skrzynce mailowej. W przypadku posiadania kredytów gotówkowych lub ratalnych przez klienta, aplikacja wyświetla aktualny harmonogram spłaty rat, co może być przydatne przy terminowym spłacaniu zobowiązań. Klient widzi również informacje o swoich kartach debetowych i kredytowych, może również założyć lokatę (z pomocą kalkulatora oprocentowania) lub rachunek oszczędnościowy. Aplikacja pozwala na szybki kontakt z bankiem, zastrzeżenie karty lub dowodu osobistego, doładowanie dowolnego numeru telefonu, znalezienie najbliższej placówki, bankomatu lub wpłatomatu eurobanku, a nawet wyświetlenie profilu banku w wybranym portalu społecznościowym.

Nietypowe rozwiązania

Historia operacji na rachunkach przedstawiona jest za pomocą osi czasu. To rozwiązanie w łatwy sposób wizualizuje klientowi stan jego konta oraz etapy poszczególnych transakcji. Każdą z nich można dodatkowo ?rozwinąć? w celu poznania szczegółów operacji. Kwoty są ułożone chronologiczne i oznaczone kolorami,  odpowiadają im również poszczególne strony osi.

Dodatkowo na telefony z systemem Android przygotowany został wskaźnik salda w formie wigdeta. Umożliwia on łatwy i szybki dostęp do informacji o posiadanych środkach na wybranym rachunku bez konieczności logowania się do aplikacji. Może to być forma graficzna lub kwotowa. Unikalnym rozwiązaniem jest możliwość podglądu dodatkowo kwot 3 ostatnich transakcji na wybranym koncie.

Bezpieczeństwo

W trakcie aktywacji aplikacji klient podaje swój identyfikator do usługi bankowości elektronicznejeurobanku oraz kod aktywacyjny do TokenaGSM, który można uzyskać w placówce banku lub za pośrednictwem bankowości telefonicznej. Następnie klient definiuje kod PIN (od 4 do 8 cyfr), który jest wykorzystywany do odblokowania TokenaGSM.

Aplikacja jest zintegrowana z TokenemGSM, którego wskazania są wykorzystywane do logowania i autoryzacji operacji, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wskazania są generowane w tle i za każdym razem weryfikowane przez bank.  Jeżeli kod wygenerowany przez TokenGSM jest nieprawidłowy, zalogowanie się lub autoryzacja operacji nie jest możliwa. Po trzech z rzędu błędnych próbach logowania lub autoryzacji dostęp do aplikacji eurobank mobile i serwisu eurobank online zostanie zablokowany.

Kod PIN i wskazanie tokenaGSM znajdują się w pamięci urządzenia tylko na czas logowania lub autoryzacji transakcji, dlatego podanie kodu PIN jest wymagane przy takich operacjach jak na przykład wykonywanie przelewów.

Integracja z TokenemGSM to innowacyjne rozwiązanie. Bezpieczne i wygodne ? nie ma potrzeby ręcznego przepisywania kodów wygenerowanych przez TokenGSM, jak w przypadku kodów SMS, nie trzeba więc wychodzić z aplikacji, aby zatwierdzić np. przelew.

Bezpieczeństwo korzystania z aplikacji mobilnej zwiększają ponadto osobne limity: limit pojedynczej transakcji i limit dzienny. Limity te dotyczą transakcji obciążających konto, czyli przelewów. Ponadto są one niezależne od limitów operacji w serwisie eurobank online.

Kampania

Kampania promująca konta osobiste i ich nowe funkcjonalności: przelewy ekspresowe i bankowość mobilną rozpoczyna się 19.08.2013 i potrwa do 29.09.2013. Obejmuje spoty w stacjach telewizyjnych, a także reklamę w kinach i w Internecie. Promocyjne plakaty i ulotki będzie można również zobaczyć we wszystkich oddziałach eurobanku oraz na ich witrynach. W pierwszej kolejności pojawią się spoty TV dotyczące przelewów ekspresowych, a 2 tygodnie później bankowości mobilnej eurobanku.

Jak uzyskać eurobank mobile

Wymogiem pełnego korzystania z aplikacji jest posiadanie w eurobanku konta z dostępem przez Internet oraz tokenaGSM. Aplikację, w zależności od posiadanego urządzenia (system Android lub iOS), można pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore. Następnie należy udać się do placówki eurobanku lub skontaktować się telefonicznie z bankiem, aby uzyskać kod aktywacyjny. Aplikacja jest zintegrowana z TokenemGSM, co oznacza, że służy on jednocześnie do logowania do serwisu eurobank online.

Aplikacja została przygotowana we współpracy z firmami Mobter Sp. z o.o. i Wheel Systems Sp. z o.o.. 

Szczegóły oferty, w tym Regulamin świadczenia Usług Bankowości Elektronicznej oraz Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej są dostępne w placówkach banku oraz na stronie www.eurobank.pl.


Euro Bank SA (znany jako eurobank) – zatrudnia około 2 700 pracowników i posiada ponad 440 oddziałów na terenie całej Polski. Jego właścicielem jest francuska Grupa Société Générale.

Société Générale jest jedną z największych europejskich grup świadczących usługi finansowe. Grupa łączy stabilność finansową ze strategią zrównoważonego rozwoju. Chce być wzorem w bankowości opartej na relacjach, bliskiej klientom, wybieranej ze względu na jakość i zaangażowanie swoich zespołów. 160 000 pracowników Grupy w 77 krajach towarzyszy każdego dnia ponad 33 milionom klientów na całym świecie.

Koncepcja biznesowa Euro Banku SA to połączenie nowoczesnej formuły oddziałów z przyjazną, profesjonalną obsługą. Bank oferuje usługi finansowe dla osób fizycznych. Wśród jego produktów znajdują się przede m.in. kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, atrakcyjne pakiety kont i wysoko oprocentowane lokaty.

Od kilku lat Euro Bank SA jest zaangażowany w edukację finansową Polaków. Eksperci banku dzielą się swoją wiedzą finansową na platformach edukacyjnych: www.eurobank.pl/doradzamywww.money.pl/eurobank.

W ostatnim czasie eurobank zdobył m.in. następujące wyróżnienia:

Superbrands 2012 dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku,

– Tytuł Bank na Medal w rankingu jakości obsługi magazynu ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek Polska? (wrzesień 2012),

Order Finansowy dla produktu Tani kredyt z kontem (styczeń 2012) oraz dla produktu Kredyt hipoteczny po swojemu (marzec 2013), przyznane przez magazyn ekonomiczny ?Home&Market?,

– wyróżnienie i statuetka w kategorii systemy back office w konkursie Lider informatyki instytucji finansowych organizowanym przez ?Gazetę Bankową? (marzec 2011),

– wyróżnienie magazynu ?Home&Market? w kategorii najlepszy bank dla klientów indywidualnych (styczeń 2011),

pierwsze miejsce w kategoriach “banki detaliczne” oraz “sprawność działania” w rankingu 50 największych banków w Polsce przygotowywanym przez miesięcznik “Bank” (czerwiec 2010),

– wyróżnienie i statuetka w kategorii bankowość internetowa i e-finanse za projekt ?eurobank online? w konkursie Lider informatyki instytucji finansowych organizowanym przez ?Gazetę Bankową? (marzec 2010).

www.eurobank.pl

Źródło Eurobank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy