Wiadomości branżowe

Pierwsza prawdziwa cyfrowa edycja czasopisma w Polsce

International Data Group Poland S.A. polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group dzięki podpisaniu umowy w firmą NewsStand rozpoczyna dostarczanie czytelnikom pierwszych w Polsce prawdziwych, cyfrowych edycji (digital edition) wydawanych czasopism.

 

Dzięki nowej technologii Czytelnicy otrzymają najnowsze informacje o rynku teleinformatycznym z publikacji IDG w dowolnym czasie i miejscu na całym świecie. Dostarczane przez Internet edycje cyfrowe są kompletną, elektroniczną reprodukcją edycji drukowanych wzbogaconą o elementy interaktywne. Obecnie IDG oferuje czytelnikom magazyn GameStar dostępny w nowej technologii. Trwają testy beta edycji Computerworld, CXO, PC World Komputer, NetWorld, Digit, i Kino Dmowe DVD, które pozwolą na wprowadzenie wersji cyfrowych czasopism w przeciągu najbliższych miesięcy.

 

Partnerstwo IDG i NewsStand oferuje niespotykane dotychczas w Polsce możliwości naszym krajowym i zagranicznym Czytelnikom. Po raz pierwszy odbiorcy uzyskają całkowicie nowe, interaktywne doświadczenie czytelnicze, innowacyjną platformę dystrybucji przy zachowaniu tej samej jakości treści do której są przyzwyczajeni uważa Michał Kreczmar wydawca serwisów online International Data Group Poland. – Obecnie pełną wersję GameStara może czytać ponad 10 mln klientów firmy NewsStand na komputerze PC, laptopie czy Tablet PC. Zaawansowany system zabezpieczania praw autorskich oferowany przez NewsStand zapewnia IDG pełną ochronę przed próbami nieautoryzowanej dystrybucji cyfrowych wydań naszych czasopism.

 

Aplikacja zarządzająca automatycznym pobieraniem plików na komputer użytkownika oraz wyświetlaniem zawartości czasopism – NewsStand Reader jest całkowicie bezpłatna (można ją pobrać ze strony www.newsstand.com). Cyfrowy format m.in. czcionki, treść artykułów, grafika ilustracyjna oraz reklamy mają dokładnie taki sam wygląd co w tradycyjnej, drukowanej edycji. Edycja cyfrowa magazynu GameStar jest łatwa do czytania np. kliknięcie w wers kończący artykuł powoduje natychmiastowe przeniesienie do dalszego ciągu tekstu. Osoby mające słabszy wzrok mogą szybko powiększać tekst tak, by w jeszcze wygodniejszy sposób czytać artykuły. Dostępna jest nawet funkcja pełnotekstowego wyszukiwania umożliwiająca szybkie odnajdywanie poszukiwanych informacji. Każdy numer czasopisma można zapamiętać na swoim komputerze, wydrukować oraz przechowywać przez dowolnie długi czas.

 

Zyski dla Czytelników 

IDG przeprowadziło szereg testów na wybranych grupach Czytelników aby w lepszy sposób zrozumieć potrzeby odbiorców oraz zbadać ich reakcje na nową technologię. Z badań wynika, że dla ponad 80% użytkowników czytanie jest wygodne, bardzo wygodne lub najbardziej wygodne; ponad 90% Czytelników jest zainteresowanych otrzymywaniem cyfrowych edycji wraz z edycja drukowaną bądź samodzielnie; ponad 80% uważa, że czas pobierania publikacji spełnia ich oczekiwania.

 

Dzięki NewsStandowi prenumeratorzy uzyskają dostęp do odpowiedniego numeru czasopisma w tym samym momencie, w którym znajdzie się on w kioskach co gwarantuje Czytelnikom dostarczenie ich ulubionej publikacji dokładnie na czas, w dowolnym czasie i miejscu na świecie.

 

Zyski dla Reklamodawców 

W obecnych czasach specjaliści od marketingu wciąż szukają innowacyjnych sposobów dotarcia do klientów. NewsStand daje reklamodawcom możliwość bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, a cyfrowy format ułatwia elektroniczne śledzenie sprzedaży. W przyszłości NewsStand zamierza w pełny sposób zintegrować drukowaną reklamę z technologiami audiowizualnymi tj. film, animacje itd.

 

“Umowa z NewsStand w doskonały sposób uzupełnia naszą obszerną ofertę sprzedaży treści. Już sprzedajemy z poziomu naszych stron WWW pojedyncze artykuły, wszystkie artykuły z konkretnych mediów, czy wszystkie artykuły ze wszystkich mediów wydawanych przez IDG – powiedział Darek Sokołowski szef sprzedaży online w International Data Group Poland. Brakowało nam tylko prenumeraty elektronicznej, która będzie odzwierciedlała 1:1 papierowe wydania naszych pism. Jest to tym bardziej dla nas ważne, że jako pierwsze wydawnictwo w Polsce podpisaliśmy umowę ze światowym liderem w produkcji zaawansowanej technologicznie elektronicznej wersji czasopism firmą NewsStand z której usług korzysta m.in. The New York Times, USA Today, The Washington Times, Die Welt, El Pais, Le Monde, International Herald Tribune, Harvard Business Review, New Scientist. Dla Reklamodawców, którzy ogłaszają się w naszych wydaniach papierowych ważne jest, że ich reklama znajdzie się dokładnie w tym samym miejscu również w edycji elektronicznej.

 

Zalety cyfrowej edycji GameStara:

  • Wygodny w czytaniu można przeszukiwać treść, powiększać tekst i ilustracje
  • Przenośny można zabrać go ze sobą na laptopie
  • Offline można czytać czasopismo bez konieczności łączenia się z Internetem
  • Dostępny globalnie zakupić i otrzymać magazyn można z dowolnego miejsca na świecie.

Jak to działa:

  • Wystarczy połączyć się z Internetem.
  • Zakupiona, elektroniczna edycja GameStara jest przesyłana na komputer użytkownika. Pobieranie kolejnych numerów czasopisma może się odbywać automatycznie lub w dowolnie skonfigurowanych interwałach czasowych.
  • Wystarczy rozłączyć się z Internetem.
  • I czytać GameStara w dowolnie wybranym dogodnym momencie.

 

Cyfrowa edycja GameStara

http://www.newsstand.com/?fuseaction=signup&pub_id=619

 

International Data Group Poland S.A., polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group – wydającego 300 czasopism w 80 krajach świata. W Polsce IDG Poland wydaje tygodnik Computerworld (www.computerworld.pl), wraz z Raportami Computerworld (między innymi Computerworld TOP 200 – Polski Rynek Informatyczny i Telekomunikacyjny), magazyn kadry zarządzającej CXO (www.cxo.pl), miesięcznik PC World Komputer (www.pcworld.pl) wraz z wydaniami specjalnymi PC World Komputer Extra i PC World Komputer Special, miesięczniki NetWorld (www.networld.pl), Digit (www.digit.pl), Kino Domowe DVD (www.kinodomowe.idg.pl), GameStar (www.gamestar.pl) oraz serwisy online Internet Standard (www.internetstandard.pl), IT Partner (www.itpartner.pl), serwis rekrutacyjny dla branży IT JobUniverse (www.jobuniverse.pl), Informator IT (informator.idg.pl), Fotografia (www.fotografia.idg.pl), CyberJoy (www.cyberjoy.pl), Cyber (www.cyber.com.pl). International Data Group Poland S.A. jest również twórcą pierwszego polskiego portalu IT – IDG.pl (www.idg.pl).

 

NewsStand, Inc. to wiodący na rynku, cyfrowy partner współpracujący z największymi wydawcami gazet, magazynów oraz innych mediów drukowanych. Cyfrowa platforma dostarczania czasopism oferowana przez NewsStanda umożliwia prenumeratorom pobieranie przez Internet całych publikacji w tradycyjnym drukowanym formacie, które można czytać na komputerze w trybach online lub offline. NewsStand nie tylko oferuje całkowicie nowy sposób czytania przeznaczony dla globalnej społeczności intensywnych odbiorców informacji lecz także tworzy zupełnie nowy rynek zarówno dla wydawców jak i reklamodawców. Z dostarczanych przez NewsStand publikacji korzystają płatni prenumeratorzy w ponad 120 krajach. Centrala firmy mieści się w Austin (Teksas) a biura w Australi, Niemczech, Japonii, Wielkiej Brytanii. Głównymi inwestorami firmy są Adams Capital Management, SSM Ventures, Noro-Moseley Partners, and the New York Times Company.

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts