Jak to się robi w Ameryce?

Na stronach mojeauto.pl powstał serwis ?Jak to się robi w Ameryce?, w którym odkrywamy fascynujące ciekawostki i tajniki amerykańskiej motoryzacji. Postanowiliśmy sprawdzić, czy amerykańska motoryzacja to wciąż prężnie rozwijająca się branża, czy może już tylko, typowe dla Stanów, show.

Wysłannik mojeauto.pl w USA podpatruje i porównuje do naszych rodzimych realiów szeroko rozumianą motoryzację. W serwisie znajdziemy wszystko co normalne dla przeciętnego Smitha, a szokujące dla Kowalskiego, jak chociażby definicję ekonomicznego samochodu z silnikiem ... 3,6 litra. Dodatkowo dowiemy się po jakich drogach jeżdżą Amerykanie, jak traktują temat bezpieczeństwa oraz czy w obliczu rekordowych cen paliwa nadal powtarzają ?don?t worry be happy?.

Uwieńczeniem zimowych relacji ze Stanów będzie bezpośredni przekaz z największych chyba na świecie targów motoryzacyjnych - NAIAS Detroit 2006, na które zapraszamy już w styczniu!

Serwis dostępny jest pod adresem: www.motogazeta.mojeauto.pl/ameryka

Firma Internet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 - 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: Auta Nowe, Auta Używane, Motofinanse, Motogazeta, Auto Firmowe, Flota, Autogaleria. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z sektora motoryzacyjnego w tym Polską Izbę Motoryzacji, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych, firmy szkoleniowe i wydawnicze, Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

 

Źródło InterNet Service S.A.. Dostarczył netPR.pl

Źródło informacji - Newseria

Authors
Tags , , ,

Related posts

Top