Druga edycja Interactive Marketing Meeting już w styczniu!

Głównym tematem tegorocznej, już drugiej, edycji Interactive Marketing Meeting  będzie PROSUMENT - www.intercativemarketingmeeting.pl. Konferencja odbędzie się w Spale (17-18 stycznia). Program merytoryczny spotkania powstał dzięki inicjatywie Grupy Interaktywnej działającej w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Poza Grupą Interaktywną SMB współorganizatorem tegorocznej konferencji jest wydawnictwo IDG Poland. W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane najciekawsze i najlepiej udokumentowane case’y z zakresu marketingu interaktywnego oraz mobilnego. Konferencja kierowana jest przede wszystkim do marketerów wszystkich szczebli, którzy pragną zwiększyć efektywność swoich kampanii internetowych.

Wśród gwiazd drugiej edycji znajdą się m.in.:
- Christophe Cauvy - Regional Digital Director McCann Worldgroup,
- James Warren - Head of Interactive, Social and Emerging Media Company Weber Shandwick
- Tomasz Jędrkiewicz – członek Zarządu IQS and QUANT Group,
- Jacek Henzler – dyrektor marketingu, członek Zarządu Play,
- Dominik Kaznowski – z Agory S.A.

Tematem wiodącym 2nd IMM będą oczekiwania aktywnego konsumenta interaktywnego czyli PROSUMENTA. Zaprezentowane studia przypadków pozwolą uczestnikom odpowiedzieć na kluczowe dla marketerów pytania:
- gdzie i jak szukać Prosumentów?
- jak spowodować aby Prosument wybrał naszą markę?
- jak uczynić Prosumenta lojalnym użytkownikiem?

Ponadto uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w fakultatywnych, interaktywnych warsztatach dotyczących planowania kampanii reklamowych w Internecie oraz dotyczących zarządzania projektami e-marketingowymi.

Pierwsza edycja tej konferencji odbyła się w październiku 2006 roku na Zamku Polonii w Pułtusku. Podczas tego dwudniowego spotkania branży marketingu interaktywnego odbyły się w unikalnej formule symultanicznej (tj. agencje wespół z klientami) prezentacje ponad 20 najciekawszych kampanii z obszaru marketingu interaktywnego oraz mobilnego.

Partnerami medialnymi konferencji są: miesięcznik Brief, BizOn Media, Gadu-Gadu, gazeta.pl, interia.pl, Mediarun, Puls Biznesu oraz Radio PIN.
Więcej informacji o 2nd Interactive Marketing Meeting na stronie: www.intercativemarketingmeeting.pl

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Źródło informacji - Newseria

Authors

Related posts

Top