Portal Bankier.pl przy współpracy z Blue Media rozszerzył swoją ofertę o ubezpieczenia on-line

Bankier.pl S.A. we współpracy z Blue Media Sp. z o. o. przygotował serwis ubezpieczeniowy - Bankier.pl Direct. Dzięki nowemu serwisowi użytkownicy portalu finansowego Bankier.pl będą mogli zarówno porównać dostępną ofertę pakietów ubezpieczeniowych, jak i dokonać zakupu polisy przez Internet. Nowy serwis Bankier.pl Direct jest dostępny pod adresem http://www.ubezpieczenia-bankier.pl/.

Serwis Bankier.pl Direct to kolejny krok w rozwoju oferty produktów oferowanych on-line w ramach Centrum Produktów Finansowych Bankier.pl. Nowy serwis umożliwia porównanie dostępnych ofert pakietów ubezpieczeniowych, dopasowanie konkretnej polisy do potrzeb określonych przez użytkownika oraz za pośrednictwem Blue Media Sp. z o. o. zakup ubezpieczenia przez Internet.

Bankier.pl Direct umożliwia porównanie produktów czterech firm ubezpieczeniowych. Pakiety ubezpieczeń nieruchomości i ubezpieczenia turystyczne udostępniają: Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Obecnie Bankier.pl Direct oferuje użytkownikom portalu Bankier.pl dostęp do 18 pakietów ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym ubezpieczeń domów oraz mieszkań, a także ubezpieczeń turystycznych, obejmujących wycieczki, podróże wypoczynkowe lub wyjazdy służbowe. W pierwszym kwartale 2009 roku użytkownicy będą mieli dostęp do ofert kolejnych towarzystw ubezpieczeniowych oraz do nowych polis, m.in. komunikacyjnych (OC i AC) i zdrowotnych.

Jesteśmy pierwszym w Polsce portalem finansowym, który na taką skalę wdrożył do swojej oferty prezentację produktów ubezpieczeniowych w całości sprzedawanych on-line – powiedziała Joanna Kuzdak, prezes zarządu Bankier.pl S.A. Widzimy bardzo duży potencjał w tym segmencie i z całą pewnością będziemy rozszerzać ofertę produktów ubezpieczeniowych dostępnych na stronach Bankier.pl – dodała Joanna Kuzdak.

Dzięki zastosowanym rozwiązaniom funkcjonalnym, wybór i zakup ubezpieczenia został sprowadzony do kilku prostych kroków: wypełnienia wniosku on-line, możliwości porównania warunków ubezpieczenia, rekomendacji systemu oraz szybkiej i bezpiecznej płatności. Szczegółowe informacje o zakupionej polisie ubezpieczeniowej użytkownik otrzyma pocztą elektroniczną oraz SMS-em, z możliwością kontaktu z biurem obsługi partnera współpracującego z Bankier.pl S.A..

Serwis Bankier.pl Direct jest wynikiem współpracy Bankier.pl S.A. i Blue Media Sp. z o. o., która uczestniczyła we wdrażaniu projektu oraz jako multiagencja ubezpieczeniowa jest odpowiedzialna za obsługę serwisu transakcyjnego Bankier.pl Direct.


Szczegółowe informacje na temat prezentacji oferty ubezpieczeń w Bankier.pl Direct znajdują się pod adresem: http://www.ubezpieczenia-bankier.pl/


Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl.

Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W sierpniu 2008 roku ich liczba wyniosła 1,57 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 30,1 miliona. Od 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.


Blue Media Sp. z o.o., spółka od wielu lat należy do wiodących podmiotów obsługujących branżę finansową i telekomunikacyjną. Strategia Blue Media opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi. Podstawowa aktywność firmy skoncentrowana jest na obsłudze systemów transakcyjnych.

W trakcie funkcjonowania Blue Media otrzymała szereg nagród i wyróżnień za nowatorskie rozwiązania przyznane przez instytucje branżowe. Dzięki realizowanej strategii rozwija się bardzo dynamicznie, przyrost przychodów w ostatnich 5 latach to ponad 11 tysięcy procent natomiast obrót za rok 2007 to niemal ćwierć miliarda złotych. Trzy razy pod rząd, w roku 2006, 2007 i 2008 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50, opracowanego przez Deloitte, a grupującego spółki technologiczne z Europy Środkowej. Otrzymała również tytuł Gazeli Biznesu w 2007 roku oraz miano - Najlepszy Pracodawca 2008. Z kolei tegoroczne zestawienie CW TOP200 sklasyfikowało Blue Media jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

Obecnie Blue Media zatrudnia ponad 100 osób. Do najważniejszych elementów przewagi konkurencyjnej spółki należą - wykwalifikowany zespół, innowacyjność oraz elastyczność i dostosowywanie się do zmieniających warunków rynkowych.

Blue Media aktywnie uczestniczy w pracach Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich oraz w Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji.

Źródło Bankier.pl. Dostarczył netPR.pl

Źródło informacji - Newseria

Authors

Related posts

Top