mLOKATA wyżej oprocentowana

mBank podnosi oprocentowanie mLOKAT.

Klienci, którzy od 26 listopada do 15 grudnia założą lub odnowią wygasającą mLOKATĘ, będą mogli skorzystać z najlepszego na rynku oprocentowania:

  • mLOKATA 3-miesięczna: 6,40%
  • mLOKATA 6-miesięczna: 6,55%

mLOKATA to powiązana z wybranym rachunkiem w mBanku (eKONTO, eMAX, eMAX plus) lokata terminowa gwarantująca stałe oprocentowanie. Klienci mogą oszczędzać już od 500 zł przez 2, 3, 6, 9 i 12 miesięcy.

Dodatkową zaletą mLOKATY jest brak progów procentowych, który gwarantuje zyski na tym samym poziomie bez względu na wysokość ulokowanych środków.

http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/

26 listopada br. mBank kończy cztery lata. W tym czasie otworzył przeszło 900 tys. rachunków, z których korzysta 733 tys. Klientów - jest to powód do dumy i świętowania. Aby podziękować swoim dotychczasowym Klientom za okazane zaufanie i powitać nowych, mBank podnosi oprocentowanie mLOKAT.

Dodatkowo, 19 listopada, mBank wprowadził do swojej oferty nowy, atrakcyjny rachunek lokacyjny ? eMAX plus. eMAX plus pozwala na wysokie zyski ? 5,3% - bez względu na lokowaną kwotę i bez utraty dostępu do oszczędności. Posiadacz tego rachunku ma możliwość raz w miesiącu dokonać bezpłatnego przelewu środków z eMAX plusa.

http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emaxplus/index.html

?Cztery minione lata były dla zespołu mBanku okresem intensywnej pracy. Wspólnie przeszliśmy długą drogę, rozwinęliśmy się zarówno od strony produktowej, jak i dystrybucyjnej i w kolejny rok działania wkraczamy już jako instytucja finansowa pierwszego wyboru, oferująca bardzo atrakcyjne produkty bankowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe, zapewniając Klientom Maksimum korzyści i wygodę. mBank poza precyzyjnie przygotowaną ofertą opartą na identyfikacji rzeczywistych potrzeb Klientów, realizuje swoją strategię biznesową poprzez niespotykaną do tej pory, otwartą komunikację oraz partnerski dialog z rynkiem i mediami. Wykorzystujemy nowoczesne kanały komunikacyjne ? nie tylko dla realizacji operacji finansowych, ale także jako szansę zrozumienia i poznania Klientów. W naturalny sposób sercem takiej komunikacji jest Internet. Dialog prowadzony jest za pośrednictwem interaktywnego Forum mBanku, poczty elektronicznej, czatu na stronach www, interaktywnej strony Aktualności i praktycznie wszystkich innych narzędzi, które najczęściej odkrywamy dzięki inspiracji ze strony naszych Klientów. ? mówi Piotr Gawron, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Źródło informacji - Newseria

Authors

Related posts

Top