5 groszy taniej na stacjach NESTE A24

mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA wspólnie z siecią stacji benzynowych NESTE A24 prowadzą drugą akcję promocyjną na zakup dowolnego rodzaju paliwa, realizowaną w ramach programu mRabatki.

Każda płatność dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowana jest rabatem. Klienci mBanku płacą 5 groszy taniej za litr paliwa na wszystkich automatycznych stacjach paliwowych NESTE A24 w Polsce, czynnych całą dobę. Promocja trwa do końca października br.

Pierwsza, czerwcowa promocja z tym partnerem przyniosła ponad 100% wzrost sprzedaży wśród Klientów mBanku tankujących na stacjach Neste A24 i dokonujących płatności przy użyciu kart. < ?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. Dotychczas w programie mRabatki uczestniczyli:

  • Sieć handlowa Galeria Centrum-  10% rabat od cen wyprzedażowych na zakupy dokonane przy użyciu dowolnej  karty mBanku
  • Sieć salonów odzieżowych RESERVED dwukrotnie płatności dowolną kartą mBanku premiowane były 10% rabatem.
  • Polskie Linie Lotnicze LOT - 4% upust na zakup biletów lotniczych przy użyciu eKARTY,
  • Linie Lotnicze KLM - zakupy biletów lotniczych do dowolnego miejsca na świecie przy użyciu usługi mTransfer były premiowane 10% upustem.

mRabatki mają na celu nagradzanie ponad blisko 500 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych. mRabatki są przykładem efektywnego wykorzystywania systemów CRM w mBanku.

http://www.mRabatki.mBank.com.pl

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Źródło informacji - Newseria

Authors

Related posts

Top